Quarra-Forum Najlepszej Gildi w Cabalu ;]
Niedziała ;(
Gdy właczam Cabala i sie zaloguje to po 5 min lub mniej występuje taki jakby lag, moge chodzić, pisać do innych ale potworki stają w miejscu lub wogole ich nie widze (tak z chyba 1 min) i potem Disconect.
Offline
to teraz zrobisz coś co długo potrwa
http://mks.com.pl/skaner/
http://www.pandasoftware.com/activescan … ncipal.htm
http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html
http://www.bitdefender.com/scan8/ie.html
a i zainstaluj najlepiej albo kaspersky 7.0 albo Nod32 (nie lubię go ale jak narazie się sprawdza dobrze )
Offline
Zapomniałem dodać że to sie dzieje tylko przy Cabalu.
Wirusów raczej nie mam bo jakieś 2 dni temu skanowałem :D
Na forum cabal-online24.pl jakis gosciu mi odpowiedział żebym programem Hijack This przeskanował kompa i przesłał logi tylko w tym co widze niewiem czy on chce dzięki temu mnie hacknąć czy coś i chce żeby ktoś mi odpowiedział czy moge wysłać czy nie
http://www.forum.cabal-online24.pl/view … ?p=435#435
Ostatnio edytowany przez Krecik (2007-11-04 14:27:03)
Offline
skanuj tym co podałem !! Hijack This oj to mi sie wydaje ze to keylogger a nie skaner antywirusowy ......
PS: looknij na tego kolesia -.-' jest na forum od wczoraj to nie żadne pr0 ani nic ... mógł sobie lvl itp wymyśleć ....
Offline
Hm... niby to jest program do wykrywania takich różnych problemów (na google poszukałem ^^) ale ja bym użył tego dopiero w ostateczności, jakbym już naprawde skrajnie zdesperowany był i nic innego nie pomagało
Offline
Znalazłem http://www.pcformat.pl/forum/showthread.php?tid=1143 i to raczej chyba nie keylogger tylko ja nie wiem jak mu podam te informacje co jest to chyba bedzie mógł sie jakoś dostac :D
A teraz wlasnie mi się skanuje ! :D te co mi podałeś.
Nie mam wirusów ! więc odczego może byc ?
Ostatnio edytowany przez Krecik (2007-11-05 15:38:36)
Offline
przeglądałem sobie forum o 2moons i znalazłem że gosciu miał ten sam problem co ja w Cabalu i napisał tam list do suportu i dostał odpowiedź.
Jeśli ten problem występuje u Ciebie, spróbuj wykonać poniższe kroki:
(nazwy poleceń zgodne z Internet Explorer'em)
1) Usuń pliki cookies i pliki tymczasowe przeglądarki internetowej. W tym celu kliknij Narzędzia, Opje internetowe. Tam w zakładce Ogólne kliknij kolejno na przyciski: Usuń pliki cookies oraz Usuń pliki. Wybór potwierdź klikając OK. W zakładce Zaawansowane kliknij na przycisk Przywróć domyślne i wybór również potwierdź zaznaczając OK.
2) Sprawdź ustawienia firewalla i dodaj plik 'launcher.exe' do listy wyjątków programu. Zanim to zrobisz, możesz tymczasowo wyłączyć firewalla, żeby upewnić się czy to faktycznie ten program blokował grę. Otwórz w firewall'u następujące porty: 7881, 8222.
3) W pewnych przypadkach, powinieneś/powinnaś skonfigurować router, aby porty wymagane przez grę pozostawiał otwarte w celu umożliwienia prawidłowego połączenia z serwerami gry. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z konfiguracją firewalla, routera czy serwera proxy, skontaktuj się z producentem sprzętu/programu w celu uzyskania wsparcia. Możesz również skorzystać z serwisu online:
http://www.portforward.com
Który zajmuje się tą tematyką. Porty wymagane przez grę 2Moons: TCP 7881, 8222.
4) Tymczasowo wyłącz program antywirusowy, aby upewnić się, czy to nie on powoduje problemy z połączeniem.
5) Przejdź do katalogu:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Znajdziesz tam plik o nazwie "Hosts". Kliknij na nim prawym klawiszem myszy i otwórz za pomocą Notepad'a. W ostatniej linijce pliku znajdziesz wpis: 127.0.0.1 local host. Skasuj go i zastąp dwoma poniższymi:
209.234.247.4 nprotect.acclaimdownloads.com
209.234.247.4 2moons.acclaimdownloads.com
Zapisz zmiany w pliku i ponownie uruchom grę.
6) Spróbuj Uruchomić komputer ponownie conajmniej trzykrotnie, a po każdym uruchomieniu od razu "odpal" grę.
Jeśli żaden z poniższych sposobów nie zdał egzaminu, wyślij na adres 2msupport@acclaim.com wiadomość o problemie wraz z poniższymi informacjami:
* Twoje ID.
* Twój adres email zarejestrowany w Acclaim.
* Twój adres IP (jeśli go nie znasz skorzystaj z serwisu: http://www.whatismyip.com/ )
* Nazwę Twojego dostawcy internetu (ISP - Internet Service Provider
Name)
Tłumaczenie listu od Acclaim Support do Forrest'a
http://www.2moonsonline.i...php?p=7717#7717
Tłumaczenie alexius666
Powiedzcie mi na jakich portach jest Cabal ??
Ostatnio edytowany przez Krecik (2007-11-06 14:46:59)
Offline